En blondins tuffa år

JANUARI - Lämnade tillbaka en scarf för att den satt för hårt.
 
FEBRUARI - Blev sparkad från apoteksjobbet eftersom jag inte kunde trycka etiketter. Flaskorna fick ju inte ens plats i etikettmaskinen!

MARS - Blev riktigt glad! Lyckades lägga ett pussel på 6 månader, fast det stod 4-6 år på kartongen.

APRIL - Satt fast i en rulltrappa hur länge som helst under ett strömavbrott.

MAJ - Försökte mig på att åka vattenskidor men kunde inte hitta någon sjö med backe!

JUNI - Förlorade en tävling i bröstsim. Fick sedan reda på att de andra fuskade. De jävlarna använde armarna!

JULI - Blev utlåst från min bil i världens regnstorm. Bilen blev dyngsur eftersom taket var nerfält.

AUGUSTI - Kunde inte ringa 112. Det finns ingen 12-knapp på min mobilmodell.

SEPTEMBER - Försökte klura ut varför det är så mycket W på M&M-godiset.

OKTOBER - Jävla M&M! De är så svåra att skala...

NOVEMBER - Bakade en kaka. Receptet sa att jag skulle separera 12 ägg så jag fick låna ihop till 12 skålar.

DECEMBER - Gick på disco där man skulle vara över 18. Tog en jävla tid att samla ihop 17 personer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0