Godnattinlägg

Hejhopp vad jag var duktig idag. Har mejlat in min första bokrecension och i princip skrivit klart den andra, ska nog försöka göra det imorgon. Iofs är dom typ bara två sidor vardera men det orkar jag inte bry mig om för jag har nog fått med allt som ska stå med.



Däremot gick det inte lika bra med spanskan, men har iaf börjat fundera och jag vet vad jag ska skriva om och eftersom vi får ha ordbok så kommer det nog inte vara så jättesvårt för man kan slå upp alla ord, måste bara veta hur dom böjs och sådär. Och det får jag kolla igenom imorrn på bussen.

Och nu tjorvar internet nå så inåt helvete så nu ger jag upp den här jävla skiten och kryper ner under täcket och skickar iväg några sms innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0