Jag har bestämt mig

Jag skulle önska att jag hitta nya skor så jag kan börja springa igen, även om jag inte får för läkaren. Men jag har tänkt göra det och se hur jag klarar det, för jag vill tillbaka i trim nu. Dessutom ska cykeln in så dom får laga däcken och sen ska jag börja cykla igen. Vi får väl se hur det går men motivation har jag nu iaf, saknar bara redskap haha.


Nu ska jag strax hoppa i duschen, och så ska jag prova kläderna som jag beställt förra veckan, för dom har kommit idag. Har provat dom en gång men ska prova igen. Är inte riktigt nöjd med klänningen så får se nu när jag provar den igen. Kanske ska ha på mig nått annat på bröllopet istället, jag får se. Den var fin men jag gillade den inte riktigt, men kanske gör det om man provar den igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0