Jag hatar snö och allergi



Det snöar ute. Värt. Jag är sur. Jag hatar datorer. Inget går som jag vill. Jag har sovit tre timmar på dagen idag. Kommer inte kunna sova inatt.

Imorgon är det killertorsdag men jag går bara 13.20-14.40, har med andra ord bara en lektion. Spanska, så man kan inte ens vara glad. Ska fortsätta sura och klia min jävla näsa, jag hatar att vara allergisk och speciellt på våren. Har fått lånat en luftrenare idag av Ninas mamma, ska få ha den till på söndag. Får se om det funkar, den går på högvarv nu iaf.

Ska rasta min allergiframkallande fyrbenting sen ska jag dö lite framför teven, idag är en värdelös dag och mitt humör är lika så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0