Önskar att alla kunde se lyckan jag bär på när jag är hos dig


min jättesöta hund

Är dödstrött idag. Mamma har ringt och väckt mig tre gånger imorse och sen ringde Christoffer vid åtta när han kom fram till Gävle så då klev jag upp. Rastade hundarna och for iväg till skolan, hade matte sen ingen engelska så jag åkte hem och åt nudlar, sen tillbaka till skolan och hade onödig svenska.

Sen var jag och mamma och handlade, åt middag och så har jag haft kurs sen varit ute i skogen med hundarna. Inte gjort något speciellt vettigt alls av dagen känns det som, jag måååste egentligen titta igenom matten för jag har nationella imorgon på morgonen. Men jag kan kolla igenom det på bussen till skolan, typ.


puss ♥

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen krypa ner under täcket och sakna min älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0