fredag 21 maj

Saker jag måste hinna med innan jag dör tänkte jag skriva men ja, innan månaden är slut typ iaf. Det är en himla massa mer men det är det där som fastnat i skallen iaf.

- samhällsuppgift
- engelska bokrecension
- en till engelska bokrecension
- färga håret (!!!)
- köpa badshorts
- fylla på mobilen
- köpa studentpresent till C
- försöka komma på hur jag ska överleva utan pengar

Nu sitter jag och kollar på tågbiljetter, inget ovanligt. Hade jag haft pengar så hade jag köpt det nu så att det är klappat och klart men jag får se hur det blir när jag har fått studiebidraget och det. Blir en förjävla fattig sommar, får ont i magen när jag tänker på det. Satt och funderade för nån dag sen vad jag gjorde av alla pengar innan jag träffade Christoffer. Nu går största delen av mina pengar åt till tågbiljetter. Konstigt att man ens klarar sig nu för tiden.

Känner mig inte frisk ännu så jag ska lägga mig i soffan och kolla på teve ett tag innan jag slänger mig i duschen och sen får vi se vad som händer och sker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0