Ledig imorgon

Idag har inte varit min dag över huvudtaget. Vaknade och hade sjukt ont i käften, har antagligen bitit ihop som fan när jag sovit eller lyckats med bedriften att gnissla tänder. Kunde knappt tugga maten för det gjorde så jävla ont. Fick nån tablett nyss som ska vara inflamationshämmande.

Har känt mig allmänt grinig och sur idag. Hoppas det är bättre imorrn, men jag tvivlar. Nu börjar även internet hora sig, vad damp jag får!! Försöker iaf lära mig spanskan utantill som jag och Ida ska säga på nationella muntliga. Våran diskussion är typ nästan tre minuter om vi pratar väldigt långsamt, grejen är bara den att den ska vara tio minuter -.- Men det är helt omöjligt att göra den längre för man kommer aldrig ihåg såpass mycket text utantill, och ingen av oss kan spanska så bra att vi kommer kunna improvisera. Det kommer verkligen gå skitbra, jag längtar tills det är över. HOJJ.

Nyss varit ute och cyklat en halv mil, igår när jag cyklade hade jag så träningsvärk i arslet att jag knappt kunde sitta på sadeln under hela tiden haha :( Idag hade jag så lust att dra samma runda igen så det blev en mil men min stackars hund har inte kondition till det ännu så jag gjorde det inte för jag ville inte pressa sönder henne. Så det får jag vänta ett tag till med. Fast kommer ju ändå bara kunna cykla fem dagar till sen åker jag ju.

Imorgon är jag ledig, eller har en lektion men vi gör ingenting på den så jag ska ner på tågstation och boka biljetter, sen hem och sortera tvätt och så tvätta. Tror jag och Linnea skulle på stan en sväng efter hon slutat också. På kvällen har jag kurs. Nu ska jag äta nånting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0