Det blir nog en bra vecka

Förra veckan var den sämsta veckan på väldigt länge. Trots att det bara är tisdag idag känner jag på mig att det här är, och kommer att bli, en bra vecka. Jag hoppas inte det faller i bitar när dagarna går, för just nu känner jag mig faktiskt glad och lite lättad :)

Imorgon är det nationella prov i svenska B som gäller från 8.00-14.00. Nu ska jag läsa igenom häftet vi har fått som kunde vara bra att läsa innan morgondagen. Jag ska läsa det i soffan, med ett glas loka och ett rostat bröd och glo lite på teve ett tag innan jag skuttar i säng.

Funderar över vägning imorgon eller inte? Var trots allt bara en vecka sen jag vägde mig sist (skrev aldrig det nånstans för jag skulle bara kolla om jag gått upp nå när jag fuskat i Gävle) så jag kan ju inte ha gått ner så mycket. Får se hur jag gör, bestämmer mig imorrn på morgonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0