En tidig julklapp

Fick en tidig julklapp idag av min käre far i form av en Sony ericsson xperia x10 mini pro. Jag som inte skulle ha en heltouch och/eller tangentbord ;) Men nu vart det så ändå. Han ringde tidigare i veckan och fråga vad jag vela ha för mobil i jul, men jag sa inge tangentbord och inte heltouch och då sa han att han skulle fått köpa en xperia som var nästintill oanvänd men att de inte vart nått då eftersom jag inte vela ha den. Så ångrade jag mig litegrann sen och skrev att han fick köpa vad han vill för nån bara jag fick en ny. Men så ringde han idag och bad mig komma till han och så fick jag telefonen :))



Efter ett hundratals dampanfall är jag nu ganska bra kompis med min nya telefon. Tangentbordet att skriva på när jag skriver sms, som jag trodde skulle bli svårast, har fan varit det enklaste haha! Allt annat har jag bråkat med som fan men det har nog ordnat upp sig och jag kan det som behövs just nu. När jag orkar ska jag kolla igenom allt lite bättre och försöka lära mig det. Tack igen pappa!  ♥

Nu håller jag på att dö av allergichock, fyfan vad dåligt jag mår! Jag ska öppna fönstret i mitt rum, plocka bort blommorna så dom inte fryser ihjäl och lägga mig under täcket och hoppas att lite frisk luft kan tillåta mig att andas inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0