Har man inga pengar så går det inte runt

2500 kr ska räcka till boendet i helgen på 300 kr, sen pengar till Linda för en present på 230 kr, till julklappar, något att köpa på Stockholmsresan (typ MAT, kläder och sånt) och tågbiljetter till och från Gävle (för minst 1500 kr). Går det ihop eller? NEJ. Jag blir så jäkla less alltså, kan inte vänta så länge till med tågbiljetterna för då går dom upp i pris sjuk mkt och dom är redan nog dyra, men kan inte heller vänta med julklapparna till sista sekunden. Och helgens boende + pengarna till Linda försvinner ju nu i helg. Så har jag råd med allt då? Nej.

Kul att mina gratis sms tar slut imorgon och jag har inte råd att fylla på min mobil för jag lär spara pengarna jag har. Jag hatar att allting är så beroende på hur mycket pengar man har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0