Kanelbullar i stora lass

I HELG SKA JAG BAKA KANELBULLAR!! Var bara tvungen att skriva det så det inte glöms bort. Förstååå hur jäkla gott det ska bli, kan det inte bli helg nu tack? Mina bullar kommer säkert bli helt misslyckade bara därför haha :( Nä men det ska nog gå bra! Är så sötsugen så jag håller nog på att dö, hade inte tackat nej till kladdkaka ikväll, synd att dieten är dum och säger ajabaja.



Kom hem från teorikursen för ett tag sen, ska rasta hunden sen gå över till pappa och mätta min tomma mage. Kul också att jag nyss missade Paradise hotel, blir galen när jag glömmer bort att det är!! Och det är repris först halv ett inatt så jag får väl spela in det och kolla det imorgon. Orkar inte vara vaken till klockan ett när jag börjar åtta imorrn. Eller jag orkar men jag pallrar mig inte upp imorgon innan sju om jag ska sova så sent. Nu vart jag butter... Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0