Pensionärsjävlar

Stod i duschen så länge att jag såg ut som ett russin när jag klev ur haha. Usch hatar russinfingrar eller mormorshänder eller vad man nu brukar kalla det. Nu är jag i alla fall ren och fin igen. Jag har kommit på att jag borstar i princip aldrig håret, inte ens när jag har duschat. Händer kanske en gång i månaden att jag borstar det haha, seriöst! Man skulle kunna tro att det ser ut som ett helvete eller ett kråkbo, men det är så platt och tråkigt så det sköter sig själv det där håret. Brukar bara borsta det om jag har nå irriterande tovor och det händer sällan. Nu låter det som att jag är värsta slusket, men det är inte så att de är nå fel på håret bara för man inte borstar det ;)

Ska strax ta mitt pick och pack och kila över till min far och kolla pensionärsjävlar som börjar om typ en timme och en kvart, frågan är bara vad jag ska sysselsätta mig med under tiden, har en aning långtråkigt. Borde skriva lite på samhällsen men nä, det är jag på tok för lat för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0