Sitter på tåget

Sitter på tåget och kom på att jag kan gå ut på internet på datorn istället för med mobilen via bluetooth, så går det fortare och sidorna är normala. Nog för att det blir snordyrt men jag får vara snabb.
 
Hade en jävla tur som hann med tåget iaf, det skulle gå 19:53 och exakt på minuten rullade vi in på station, som tur var så hade Jesper som var på stan redan kunna springa ner och kolla och ringa och tala om att tåget var 10 min sent, tacka fan för det.
När vi var efter grusvägen (hade precis åkt från Christoffer) så tvärdog nämligen hans bil och klockan var tio över sju och det är ungefär fem mil in till stan. Bilen var stendöd och vela inte starta alls och jag gnällde om att jag skulle missa tåget för det var bara 30 min kvar, och Christoffer höll på att bli flåtokig på mig för han var irriterad över att bilen tjorva. Fick ringa efter hans pappa som kom med sin bil medan jag och Christoffer fick knuffa hans bil en bit bort och in på en infart så den inte stod mitt i vägen. Och jag höll på att få en panikattack allt eftersom tiden gick, och när hans pappa kom med bilen så lärade vi tanka nere på macken innan vi åkte in till stan. När vi var på macken så var klockan halv åtta = 20 minuter kvar tills tåget gick. Så Christoffer körde som fan men såklart så var det nån idiot som körde 50 km/h efter E4an och saktade ner all jävla trafik.
Aja, tåget var ju sent som sagt så jag hann vilket var en jävla tur. Har typ migrän nu för jag blev stressad som ett as. Planeringsfreaket i mig mår verkligen inte bra av såna där händelser känner jag.
 

Nåja nu ska jag sluta för jag mår lite illa när jag sitter och skriver när jag åker tåg. Slår nog igång nån film och sen om nån timme ska jag försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0