Seg, tråkig och trött tisdag

Skola idag från åtta till tio i ett. Jag var så jävla trött att jag inte ens kunde förstå att jag levde när jag satt och vänta på att första lektionen skulle börja, jag skojar inte! Efter sista lektionen satt jag kvar i skolan en timme och försökte rätta min engelska rapport som var helt röd av Sue (min engelskalärare)s penna. Jag förstååår inte hur mycket synpunkter man kan ha på ett arbete, men det är väl bra att man får rätta hundra gånger så man har chans på bättre betyg. Typ.

Hade iaf körlektion kvart i två och sen skjutsade min snälla morfar hem mig eftersom bussarna går helt värdelösa tider. Har nyss rostat ett bröd som jag ska äta. Funderar på att ta en långpromenad med hunden sen för jag kommer nog inte hinna det annars eftersom jag har teorikurs ikväll. Fast jag är bra trött så det kan bli en powernap på soffan hemma hos pappa innan middagen, så får jag gå först senare ikväll på prommis.



Här är min fräsiga bil som jag kommer glida runt i när jag fått körkort om ungefär hundra år. Fick den av pappa när jag var 16 men har ändå inte blivit mer motiverad för det att ta körkort ;) Men nu har jag tagit dom första stegen iaf, men räknar med att det är ungefär hundra tusen kvar. Det är i alla fall en Audi 100 2.8E, årsmodell 1992. Den ser typ svart ut på bilden men den är grönmetallic egentligen. Och nu tycker jag att den har stått avställd lite för länge, så nu ska jag lägga i en högre växel så jag kan brumma runt i den åtminstone till sommaren. Siktar högt ja, eller så inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0