Tråkig torsdag

Bara skola i 50 minuter som vanligt på torsdagar, känns så ovärt att ens fara dit. Efter skolan kom jag hem och åt lite och duschade, sen kolla jag på teve i sängen och efter ett tag så somna jag dit, vakna lagom till middagen och åt och nu är jag hemma hos mamma.

Torsdagar är så jävla tråkiga för jag är rastlös nu och det är inte ett skit på teve på hela kvällen förutom Paradise hotel men det har ju redan varit. Att det är -20 grader gör inte direkt heller så jag vill gå ut och promenera, fast funderar på att trotsa kylan och göra det ändå. Åt ju faktiskt tårta och annat gott igår så det är nästan ett måste :) Om inte annat blir det prommisar i helgen, på dagen när det är ljust ute. Det är så tråkigt att gå när det är becksvart, man blir bara deprimerad.

Jag fryser som en tok och är lite hungrig, nu ska jag ut med hunden och sen koka te och äta nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0