Uttråkad till tusen

Håller på att dö av tristess, Christoffer har jobbat sen sju imorse (igår morse nu alltså) och har inte slutat ännu, vilket innebär att han jobbat snart 18 timmar. Och jag blir tokig för jag har inget att göra och har bara väntat hela dagen på att han ska komma hem men han vet själv inte heller när han blir klar. Leif har somnat på soffan, har kollat lite på Idol och sen nån film som slutade för 20 min sen. Så nu vet jag inte vad jag ska göra, hade velat vara uppe tills han kommer hem men vet inte om jag ids eftersom han själv inte vet när han kommer. För två timmar sen sa han att han strax var klar, när jag prata med han för en timme sen skulle han snart åka hem. Så vem vet. Hemåt är han då inte påväg ännu för han skulle höra av sig. Öberg ringde nyss och sa att han, Max och Leo kanske skulle kika förbi så lär väl kanske vara vaken ifall dom kommer, men har jag tur så hinner Christoffer hem under tiden jag sitter och stirrar ut i tomma intet och orkar hålla ögonen öppna.

Nu ska jag kolla om det råkar vara nått bra på teve, vilket jag tvivlar på eftersom klockan inte är nån bra tid för att underhålla sig framför teven. Blä på det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0