Viktminskningsstatus just nu

Jag måste bara uppdatera den här kategorin. Vägde mig senast förra veckan när jag kom hem från Gävle (10 dagar sedan) men då uppdaterade jag ingenting i bloggen eftersom jag inte hade gått ner något. Här kommer nuvarande "status":

Viktminskning sedan sist: 1,0 kilo (tio dagar)
Viktminskning sedan start: 2,5 kilo

Måttminskning (mage) sedan sist: 3 cm (ca fyra veckor)
Måttminskning (mage) sedan start: 5 cm

Antal kilo kvar till första delmålet:
3,5 kg

Skulle kunna ha gått ner 1-2 kilo mer sedan vecka 1 och säkert nån cm runt magen men pga att jag slarvade och inte följde dieten i Gävle så har jag inte gjort det. Är väldigt nöjd ändå, och 5 cm runt magen är inte fy skam! Kommer få köpa nya kläder om det fortsätter såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0