2010.10.10

Har nyligen kommit hem från Linnea, knallade dit vid sju. Sen i onsdags är hon min granne tre veckor framöver då hon är kattvakt i hyreshuset tvärs emot. Har kollat Gossip girl, Ensam mamma söker och sen började den där som jag inte minns vad den heter, nånting med Chuck och Larry typ. Har till och med kunnat äta glass idag, inte märker man alltid av att man bantar nä ;) Det är de som är så bra med det här, ät vad fan du vill bara du är lite taktisk så du blir mätt under dagen.

Lärade springa hem och göra skolarbeten, men just nu gör jag allt för att slippa det hehe! Nä men ska göra mig en smoothie och sen ska jag sätta igång. Är sjukt trött så orkar inte vara vaken nå längre knappt. Nu ska jag få tummen ur röven och göra nytta!



Har min tjockishund i knät i soffan, haha kolla hennes stil på benen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0