Äckelsnö och äckeldag

Är så less på allt, har ångest över allt också. Pissiga jävla psykologiuppgift och massa annat skit, usch. Att det ser ut såhär idag gör inte saken bättre:
 

 
Är redan less på att det håller på att bli vinter?! Nåjaa, brukar inte vara snö i Gävle vid den här tidpunkten så får hoppas de inte är det när jag åker dit heller så kan man ju trivas nånstans.

Sitter iaf med min lilla pippifågel på axeln och han har börjat bli pigg igen. Vi lyssar på Dolly Parton för han älskar att vråla till hennes musik tydligen haha! Han har bara sovit i flera dagar, inte orkat flyga eller ens kunnat gå. Men nu har han suttit vid min dator vart den strömmar ut värme i en timme så nu gapar han för full hals vid mitt öra. Han har typ blivit blind eller nå därför han varit nere senaste dagarna.



Nu väntar jag på suuupergod mat och magen kurrar som tusan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0