Bra dag idag (hittills iaf)

Har haft samhällslektion igår på morgonen för första gången sen augusti och så hade vi imorse och nu behöver vi inte ha det förrän nästa termin, alltså i mitten av januari :D:D:D Är inte lite glad över att jag då alltså går 12.45-13.35 på torsdagar och 12.40-15.00 på fredagar, sjukt skönt!!! Och uppgiften vi ska jobba på så länge verkar inte ens särskilt jobbig för att vi fått så mkt tid på oss :) Men jag ska inte säga nått...


Fixade på fina naglar igår, tänk om man kunde få ha såna här hela tiden!! Snyggaste naglar är typ det viktigaste som finns tycker jag haha. Hade jag inte haft hund så hade jag kunna ha såna där naglar hela tiden, så lite sadface på det då.

Har inte ätit så många points idag, typ 6,5 st. Så jag ska äta nå lätt mat så kan jag äta lite godis ikväll ;) Så ska äta middag för bara 4 points (det är skitlite, en vanlig middag brukar vara 8-10 points vanligtvis) så då har jag 8,5 points att äta godis för hehehe! Nu ska jag laga mat till mig och min mor som kommer hem senare, för jag är redan sjukt hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0