Det stormar ute

Gick och la mig redan klockan tolv igår och klev upp vid elva idag, sen ut och promenera en sväng runt Fjällnäs så har man det bortgjort. Nu har jag dock blödande skavsår på hälarna, mindre mysigt haha. Har massa skolarbete att göra ikväll, filosofi-argumentation, samhällsuppgift och börja plugga till religionprovet. Annars blir det bara att jag pluggar dagen innan och det är imorgon, plus att läraren sa att man inte klarar provet om man börjar plugga dagen innan så jag kan väl börja två dagar innan då, eller försöka iaf.



Det blåser utav helvete ute, typ tornado nästan. Höll på att blåsa bort på promenaden! Ska iaf åka till mormor och morfar om ett tag och äta där, sen vet jag inte om jag och Linnea skulle hitta på nått idag. Får se! Läxorna måste jag iaf hinna göra bort idag, eller åtminstone börja på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0