I skogen i Gävle

Tänkte skriva en rad eller två att jag är i Gävle nu. Kom imorse och har sovit skitdåligt på tåget, mina knän känns som banana split, ni vet sådär sega när man böjer dom (haha). Sjukt ont gör det. Har varit så hela dagen också.. Full rulle vart det idag iaf, har inte sovit sen jag kom hit och det brukar jag alltid göra. Bland annat har vi varit hos Sebbe som tonat rutorna på Christoffers bil och sen har vi typ åkt runt lite. Hållt på att somna ungefär hundra gånger för att jag inte sovit så mycket eller bekvämt på tåget. Slapp iaf frysa den här gången för jag hade en filt med mig, dom envisas alltid med att ha så jävla kallt och när man drar upp värmen så vrider nån alltid ner den igen efter ett tag.

Ska gå och väcka herr C som har somnat på soffan när vi kollade Paradise hotel. Han låg i mitt knä men vaknade inte ens när jag flytta på han när jag gick upp och borstade tänderna. Så han är nog minst lika trött som jag om inte mer. Kommer säkert uppdatering längre fram med lite bilder också, inte orkat tagit några idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0