Jag är lycklig

(för tillfället iaf...)



Päron lättdryck, piggelin och supersura clementiner, så jävla gott!! Har ju dreggla efter päron lättdryck och piggelin sen förra veckan haha.

Dock så finns det två stora minus just nu. Svenskanovellen som jag håller på med, snart klar förhoppningsvis tror jag, och sen den där jävla psykologin. Tycker den verkar hur svår som helst att formulera sig och skriva. Blä säger jag, ska försöka göra lite mer på den idag för jag gjorde några frågor igår, så får jag väl göra klart den imorrn.
Förresten så finns det ett tredje minus eftersom snön vräker ner så jag har ingen lust att gå och promenera som man borde ha gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0