Jo tjohejs och hejhej

Sitter med en kopp te framför dumburken, har ätit smörgåsrån nyss. Spenderade kvällen hos fröken Nilsson framför teven igen. Tänkte försöka börja skriva lite på svenskanovellen tidigare idag men har ingen inspiration. Blä vad tråkigt. Jag gillar att skriva men nu känns det inge kul, tråkig uppgift.

Har köpt strumpbyxor till i helg idag idag, så nu har jag det fixat. Kallt med strumpisar lär det bli när det har snöat och lär fortsätta vara kallt säkert. Nu är det väl bara läxor som ska göras i dagarna. Ska upp jävligt tidigt imorgon eftersom det är vägning på morgonen och pappa äger inte ens en våg vilket betyder att jag måste upp och över till mamma (det är visserligen inte långt men ändå) och SEN tillbaka och äta frukost, göra mig iordning osv eftersom man måste vara tom i magen när man väger sig. Blir en stressig morgon kan jag ge mig på. Märker ni vilket jävla planeringsfreak jag är? Lägger upp allt i detalj dagen innan. Nån gång skulle jag vilja ta dagen bara helt som den kommer, inte ha ett dugg planerat och bestämt.
Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i säng och invänta sms från min grabb. Hoppas att han kan börja jobba snart igen för han är sjukskriven nu sen han krocka. Min lillbulle, om två veckor sitter jag på tåget ner till han :) Puss på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0