Nästan klaaar

Vågar knappt skriva det, eller tro att det är sant. Jag är i princip klar med samhällsen. Nästan!! Har 15 rader kvar till 2 sidor, ska det gå? Nä, det tror jag nog inte för jag förstår knappt hur jag fick det till så mycket som det är nu. Känner mig lite nöjd över mig själv iaf om jag blir klar idag. A fast ne, tror jag skickar in den till min lärare för en sista genomläsning och några synpunkter om han hinner det så rättar jag till det imorgon när jag fått svar.

Nu ska jag rasta hunden, duscha och sen dricka te och så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på sen, förmodligen kika om det är något bra på teve, vilket jag tvivlar på eftersom det är torsdag idag. Slår väl igång en film eller nått istället då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0