Nyklippt

Kom nyss hem från Sophie och Micke, hon har klippt mig och mamma. Jag är nöööjd. Synd bara att min cam är dålig och inte visar upp det nå snyggt. Synd också att jag aldrig orkar fixa mitt hår så man ser att det faktiskt är fint klippt. Skulle behöva gå till Sophie varje morgon innan skolan och få frisyren snyggt fixad :) Men så bra kan man ju inte alltid ha det!

Nu ska jag diska sen ska jag nog faktiskt sova, är helt sinnessjukt trött känner jag nu. Och det jag hade tänkt skriva försvann ur huvudet så nu vart det tomt. Får se vad morgondagen har att bjuda på. Har inte bestämt mig för om jag ska ut eller inte, men har verkligen ingen lust alls. Den som lever får se hur det blir, som alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0