Rubriklöst fick det bli

Vart en ny header igen, gör nya när jag har tråkigt och då blir dom slarviga, så jag är fan aldrig nöjd. Spyr väl på den här färgen om en vecka typ, men det tar vi då. Ska iaf hoppa i duschen för det har jag ärligt talat inte orkat med, vart mössa idag när jag åkte och hälsa på mormor och morfar, mer utanför dörren än så har jag inte varit. Duschen, sen göra smoothie för jag är hungrig som ett djur. Har dock bara 2,5 points kvar att äta för att jag ätit skräpmat idag, och en smoothie innehåller 2,5 så det är perfekt! Sen invänta Kungarna av Tylösand, efter det ska jag skutta i sängen för jag är redan trött nämligen :) Eller jaa, ska invänta samtal från min pojkvän men det får jag förmodligen innan programmet är slut så kan snarka på ändå efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0