Skolarbete är fint de, eller så inte

Ångest. Fetångest. Hatar att jag alltid drar ut på saker till sista sekund. Kommer inte komma nån vart med min samhälls som ska vara inne imorgon känner jag. Har skrivit en jävla sida och den ska vara två sidor, men jag kan inte sitta och hitta på massa bara för att den ska bli längre ju. Jag tycker att jag kommit en bit, typ till slutet, men min lärare sa att det var en bra början. En början ja, men jag har fan inget mer att skriva. Blir tokig. Om en timme ska jag titta på teve, efter det rasta hunden och duscha. Jag orkar inte plugga nå mer efter det. Dessutom har jag inte ens börjat med min svenskanovell ännu och det blir jag också stressad över, för jag kommer inte orka sitta med den i helg, den ska in på måndag. Har ingen inspration till den tråkiga novellen. Psykologiläxan ska jag faktiskt ge mig fan på att försöka göra bort typ snaaart (när jag har tid, ork osv vilket iofs aldrig kommer ske) för orkar inte sitta med den på onsdag kväll nästa vecka när den ska in på torsdag. Hej ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0