Läxor och hårfärger

Trött. Hade helst velat sova. Men nej, nu ska jag slå upp de (o)älskade religionböckerna och börja plugga. Något som jag inte gjorde igår, så vad gör jag? Jo jag börjar plugga dagen innan, som våran lärare sa att vi inte skulle göra -.- Typiskt mig. Jag som verkligen hade bestämt mig för att nu i trean så måste jag rycka upp mig och ta tag i saker istället för att lämna allt till sista dagen. Jomen att det gick ju bra, verkligen.

Ska iaf plugga ett tag, sen ta med hunden ut på promenad med Linnea. Fryser av bara tanken på att gå ut. Blä, blir mycket kläder på! Har skickat in filosofin nyss, orkade inte göra nå mer så skickade bara in den som den var, så får se om det är rätt eller nå. Sen lär jag skriva lite samhälls och skicka till min lärare så han får läsa igenom det. Det är nog vad jag tänker/försöker orka med idag. En dusch blir det ikväll också.
Men först, eller alltså efter promenaden, så blir det Paradise hotel hos Linnea. Sen hem, duscha, samhälls och så var de nå annat teveprogram som jag tänkte se som börjar kl 22.



Färgade underhåret i lördags, syns visserligen knappt (ser typ nästan ut som mörka slingor ibland, syns mest när jag har håret uppsatt) Men iaf så blev jag så sjukt sugen på att färga hela håret sådär mörkt!! Åh att jag inte gjorde det, kommer göra det framöver. Trivs i färgen jag har nu så vill inte färga bort den, men framåt vintern så kommer jag garanterat bli sådär mörkhårig igen, för det är den färgen som jag trivs allra bäst i :)

Hoppas också att mitt hår växer och blir sådär långt som jag haft. Aldrig mer blondering säger jag bara, usch vad jag förstörde mitt hår och jag trivdes aldrig ens i ljust hår. Inte igen alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0