Hellre dö än gå till tandläkaren

Var hos tandläkaren i våras, så hade jag ett hål som dom skulle ha tid att borra i höst sa dom. Fått tid imorgon men är inte hemma då och så glömde jag ringa om det idag så mamma ringde och jag fick nu tid i december?! Helt sjukt länge kvar, plus att jag inte ens är hemma då heller -.- Så blir väl att ringa om det snart så får man väl komma nästa år då hålet är helt jävla enormt för det var jättelitet i våras och nu är det över halva tandytan och hur ska det inte se ut sen?! Och att jag har jävla tandläkarskräck gör inte saken bättre när dom bara väntar och låter mitt hål växa. Hatar jävla äckliga tandläkarsystemet, dom kan ju inte ha så jävla mkt att göra att man ska behöva vänta ett halvår på att få borra ett hål? Det blir ju bara större och större ju längre man väntar och det blir ju mer att borra och tar längre tid då alltså så varför inte göra bort det direkt för enkelhetens skull.. Blir så sjukt less, kommer böla sönder när jag ska dit för att dom kommer få borra igenom hela käften på mig. Mina allergitabletter ökar risken för karies genom att man blir torr i munnen och när jag sover så är jag alltid helt torr i käften när jag vaknar så hålen växer ju bättre när jag äter tabletterna också. Skulle seriöst hellre dö än att gå till tandläkaren nästan....



Finns fan ingenting i världen som jag skulle vilja mer än att bli sövd varje gång jag går till tandläkaren. Men det kan man typ inte bli här så det går ju inte. Annars hade jag velat ha lustgas för det har jag också läst om. Men har alltid sagt att när jag inte behöver gå till tandläkaren ännu så tänker jag aldrig göra det mer. Usch får ont i magen av att bara tänka på vad jag har att vänta mig, när det än blir. Har ångest i flera veckor före ett besök och har aldrig i hela mitt liv varit ensam till tandläkaren, hur löjligt det än låter, så är jag fan livrädd. Finns ingenting jag är så rädd för som det här. Jag är mer rädd för tandläkaren än vad jag är för att dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0