Det närmar sig!!



Typ allt är klart för Stockholmsresan nu, skönt. Om typ två månader är vi där, länge kvar men med tanke på att jag bokade hotellrummen typ åtta månader i förväg så är det inte så länge nu ;) Så i december är vi sju galna tjejer och min stackars pojkvän på två små fullpackade hotellrum i Stockholm. Men vi hade verkligen sjukt kul förra året så det ska bli minst lika kul i år! Bokade i alla fall tågbiljetter idag till alla, sen ska Anna boka flyg åt henne och två till men på resan hem så åker alla tåg så dom biljetterna är fixade. Jag måste bara fundera hur många dagar innan Stockholm som jag ska till Gävle, sen ska jag boka min biljett neråt också. Får se hur det blir.

Christoffer glömde ringa och väcka mig idag och självklart var jag tvungen att försova mig då (Y) Duktig tjej ja. Pappa var påväg till Malmberget så han fick vända och åka hem och hämta mig. Lagomt dryg skoldag som vanligt men nu känns det som att man kan ta ut helgen iaf, för imorrn har jag en lektion 12.45-13.35 och på fredag har jag en lektion från 12.40-15.00. Något skönt!


Kommentarer
Postat av: Mimmmmí

lite sent svar men jaaa haha han ser verkligen ut som en Alf på den bilden! =)



Kul att du ska till stockholm, är det hundmässan eller nått annat som lockar?



förresten har jag också skaffat en hundhemsida igen om du vill kika. www.laekenois.wordpress.com =)

2010-10-06 @ 18:05:23
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0