Äntligen fredag!!!



Idag har jag vaknat på rätt sida. Vi får se hur länge det håller i sig :) Men det är ju i alla fall lördag imorgon så det kanske gör mig på bättre humör när jag surnar till. Har bara en lektion idag, 12.40-15.00. Det är första gången jag har den lektionen så jag hoppas att vi inte behöver gå hela, fast det kanske vi måste.

Sen är det bara att åka hemåt och laga mat, ska göra tacos. Får se sen vad kvällen har att erbjuda, förmodligen ingenting mer än att bara ta det lugnt, men det ska bli skönt. Får ladda upp inför morgondagens äventyr med Linnea, då ska vi laga mat - lövbiff, klyftpotatis och beasås. Det blir kul, och gott!!

Nu ska jag slänga i mig nånting så jag klarar mig fyra timmar framåt, eller ja egentligen fem blir det nog. Mamma är i Norge till på måndag så ska ta hand om hundarna, blir lite krångligt när jag är hos pappa, vill inte att dom ska vara ensamma så mkt. Men tur att mina föräldrar bor grannar, nära att springa fram och tillbaka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0