Det BORDE gå mot ljusare, eller iaf bättre, tider

Har nog inte nämnt att tre timmar efter att jag fick hem min dator (eller ja hade haft på den ca tre timmar sammanlagt) så gick den sönder. Sönder på riktigt alltså. Krasch bom bang sa det bara, går inte att starta den över huvudtaget längre. Älskar den här turen och det härliga humöret som följt mig några veckor nu. Kanske dags att hitta lite ljus i mörkret Evelina? Tror iaf att pappa beställde en ny dator till mig igår, han skulle göra det iaf, så får väl den i veckan om man har tur.

Ska rasta min hund nu, sen krypa ner i sängen och sova, är sjukt trött :) Har haft kurs idag, första gången. Var ute på klubben typ fyra timmar tror jag nästan. Så är lagomt trött kan man säga. Den här veckan kommer nog gå grymt fort, sen nästa helg bär det av till Piteå med änabanäna och fyrbenta för att tävla, och imorrn är det två veckor tills jag åker söderut, fyfan vad skönt att slippa skola ett par dagar och att slippa skitäckelsamhället, det går mig verkligen på nerverna nu för tiden :) Nu ska jag dra mig vidare ut i kylan och mörkret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0