Found my shoes again



HAR HITTA MINA ÄLSKADE SKOR ÄNTLIGEN!!! Dom har varit borta sen tre år tillbaka och inte hittat dom hur jävla mkt jag än letat men idag så hitta jag dom på nått jävla under mitt bland alla andra värdelösa grejor i klädkammaren! :D Har impregnerat dom på nytt nu eftersom det är mocka och jag hoppas att dom är lika snygga nu som jag har föreställt mig, vilket dom säkert inte är eftersom jag gått och längtat efter dom i tre år.

Har även lagt upp massa gamla fula bilder på facebook så hoppas mina föredetta vänner och klasskompisar inte mosar mig när dom ser mig. Vi var ju så fruktansvärt jättesöta när vi var yngre. Nu ska jag iaf hitt på nå annat flitigt innan läggdags, börjar rulla kvart i nio mot Kiruna imorgon. Ska hinna med stan också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0