Jävla halebop!!

Åh vad less jag är på jävla skit halebop!! Fick sms för två dagar sen då dom skrev att det snart är dags att fylla på mitt kort osv och så fick jag nu att jag har mindre än 25 kr kvar på kortet. Har inte ens fått nå jävla sms att mina gratis är slut, hur fan ska man komma ihåg att dom skicka, när det har gått två dagar?! Blir så jävla irriterad, fick inte nå sms förra gången men då råka jag kolla samma dag och upptäckte att det var slut. Nu hade jag nästan 300 kr på mobilen igår och så idag mindre än 25!! Är så jävla less på halebop, fel att skicka sms att gratis är slut så man kan bli lite sparsam och kanske inte skicka massa onödiga sms?! Gaaah!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0