Jodå, det regnar


Tror ni jag var genomblöt eller genomblöt?!

Kom nyss ut från duschen, eller ja har hunnit diska också. Jag och hunden har varit och promenerat med Ida till backhopparn, ungefär 1,5 mil. Det tog uppemot två timmar nånting, inte riktigt och det regnade ju ute, typ ösregnade ett tag också. Behöver väl inte ens nämna att man såg ut som en dränkt katt när man kom hem. Ni ser ju min jacka ;) Den ska ju som vara den där ljusa färgen över hela hehe.

Nu ska jag äta nånting, håller på att hungra ihjäl. Sen vänta på att mamma ska komma hem och laga middag och vid halv sex drar jag ut till klubben och har kurs med Anna. Kul att det ska regna till klockan tio ikväll och vi ska stå ute helt stilla och frysa i två timmar. Underbart verkligen. Men vad gör man inte för sina kursare säg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0