Mind your own buisness

Nu är jag så jävla less som jag bara kan bli. Varför kan inte folk bara hålla käften och sluta gå och sprida massa skit-rykten som inte ens stämmer på minsta millimetern?! Jag är så jävla less på att varje gång jag är ut sen så får jag höra att jag gjort det ena och det andra, varit med den och den osv. VARFÖR skulle jag göra det? Varför skulle jag, när jag har en pojkvän som älskar mig, och som jag älskar? Vad fan finns det för mening att vara med andra? Det finns ingen, det är därför jag inte är med andra. Kan folk sluta hitta på massa jävla skithistorier som inte ens är sanna? Tror ni att det är kul för Christoffer som sitter hemma i Vittersjö hundra mil härifrån och så får han höra att Evelina har kysst den och Evelina har hånglat med den och Evelina har suttit i dens knä och massa annat? Folk är fulla, folk hittar på, andra håller med, ryktet går. Vet ni ens vad ni ser en kväll ute på krogen? Varför skulle jag vara tillsammans med nån som bor hundra mil ifrån mig om jag vill springa på krogen och strula med andra varenda gång jag dricker alkohol? Ni har ju för fan inget liv ni som håller på sådär. Det är inte konstigt att jag inte tycker det är kul att gå ut längre, måste tänka precis på vart jag placerar mig, vad jag gör osv, för jag kan ju stå för nära nån kille och det kan ju i nån vinkel se ut som att vi nästan hånglade och tjooom så var ryktet igång. Tycker så jävla synd om Christoffer som ska få lyssna på all er jävla skit, som ska börja tvivla på vad som egentligen är sant och vad som inte är det. Är så jävla less på att andra äventyrar med MITT förhållande, som de för i övrigt inte har ett skit med att göra. Vad är det för fel på er, era jävla idioter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0