Plugglördag, verkligen inte att rekommendera



Äter bulla och dricker läsk. Nu ska jag göra nått så roligt som börja skriva hur det kommer att gå i valet 2010. Får huvudvärk av att bara tänka på det, och det ska vara inlämnat innan valet så det lär bli klart ikväll alltså.  Det värsta är att vi själva liksom ska förutspå osv, och jag är inte ens intresserad av politik eller valet. Jag ska rösta, men har inte brytt mig så mycket på att ta reda på vad alla partier står för och massa sånt annat politiskt. Uppgiften är en faktauppgift också, men där jag ska tycka till lär det ju bli svårt att komma på nått.

Bäst att börja redan nu, har tre författarporträtt att göra i svenskauppgift också -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0