Torsdag och en onödig lektion



Hade en lektion idag för vi behövde inte ha nå psykologi. Kändes jättevärt att åka till skolan på morgonen. Och i alla fall som de syns på bilden så var det frost på rutan när pappa skjutsa oss till skolan imorse :((( Ska egentligen inte gnälla, blir värre när det är -25 grader och snöstorm och man måste stå och vänta på bussen (Y) Alla gnäller om jag inte ska ta körkort snart men nää, det är jag inte intresserad av just nu. Tycker inte alls om att köra bil, är bara nervös och stressad.
Nåja, stort plus att jag kan fly iväg till Gävle ibland där snön inte kommer synas på ett bra jävla tag. I alla fall lär det vara snöfritt (och hyfsat "varmt") de två närmsta gångerna jag åker dit, skönt :) Har aldrig klagat över att få lämna Gällivare då och då. Fast på vintern är det fan kallare i Gävle än vad det är hemma! Det säger faktiskt till och med Christoffer, så den saken har jag rätt i!



Mjo nä, inte klagar jag över mitt schema faktiskt :) Plus att dom gula lektionerna (projektarbete) har vi typ aldrig, ska bara ha dom när det bestäms och de är tydligen inte ofta. Synd på dom drygt långa jävla håltimmarna bara. Imorgon har jag ingen samhälls på morgonen för fanns tydligen inga datorer till oss, så har sovmorgon till 12.40 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0