Gårdagen


Min sminkning igår, orkade piffa till det med lite rosa som jag funderade på haha :) Har dock smetat lite överallt på bilden men orkade inte ta en ny sen när jag fixat till det.



Jag och Linnea lagade som sagt mat hos mig och käkade, smakade finfint och sen korkade vi upp och satt och pratade och lyssnade på musik och det vart nog fan ett par timmar till slut. Vid halv nio kom Pernilla och Micke så då åkte vi och hämtade upp Jonas och dom skjutsade oss tre till Sofie. Och därifrån åkte vi till korgen kvart i elva :)





Hade inge kul alls på krogen direkt, har haft bra mkt roligare många andra gånger. Var roligare innan vi åkte dit :) Men dom jag åkte dit med verkade ha kul iaf! Velade bara att klockan skulle gå så man fick åka hem nån gång, men var väl sur på mig själv också så det var väl därför jag inte hade så kul kanske. Sen när det var 40 min kvar så orkade jag inge mer så Jonas fick ringa skjuts men hon kom ändå inte förrän stängning för alla andra som åkte dit med henne skulle ju hem med henne, så vart som att jag blev kvar ändå.

Nä det dröjer nog ett bra tag innan jag ids gå ut här igen, vet inte varför jag blivit så torr och dryg helt plötsligt ;) Det vänder väl som en femöring ändå snart så. Hade nog lite för höga förväntningar för i helg tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0