Bedövad i munnen

Har inte orkat blogga i helgen, men nu drar jag kanske en genomgång då! Var mest hemma i fredags, tror jag? En sväng på Coop med Ida vart det nog tror jag, men sen kollade jag film hemma med pappa och hans tjej och drack vin. Lördag var jag på stan med mamma och hennes kompis, sen en prommis med hundarna och så var jag väl hemma efter det. Vid tolvtiden drog jag, Ida och Dea till Sofie och kollade läget för hon hade fest, sen åkte vi ett gäng till Manuella, följde med Ida och körde folk osv. Stupade i säng klockan tre och då sov jag kan jag säga haha..

Vaknade nio imorse och hade sjukt ont i käften. Senare på dagen kom pappas tjej på att jag kanske hade en spruta xylocain kvar sen jag hade blåsor i munnen när jag hade körtelfeber för lite mer två år sen. Och jag hittade salvan och är bedövad i käften nu, så jävla skönt att inte ha ont!! Xylocain är en salva som innehåller lokalbedövningsmedel och har smärtstillande effekt och används typ till allt, bla insektsbett, sår- och brännskador och tydligen även som bedövningsmedel av tandläkare. Den har hållt i sig ganska bra, brukar annars vakna var fjärde timme och ta alvedon, men kanske man får sova hela natten nu? :) Första gången på fyra nätter i såna fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0