Inge mer onsdag på en vecka

Så var den här dagen över och jag dog av lättnad. Bara kvällen kvar och den är inget att gnälla på. Överlevde engelskan, somnade inte på psykologin, klarade redovisningen på svenskan, dog inte hos tandläkaren. Nu är alla mina hål borrade och jag ska tillbaka först om ett halvår för att kontrollera dom, bra glad tjej!!

Ska på Ica och hämta ut ett till paket sen, hämtade ju som sagt studentklänningen igår. Nu kommer det ett par jeans och underkläder. Hoppas jeansen passar, hatar att beställa för man vet ju aldrig då. Synd att klänningen ska komma först i mitten av maj, för den vill jag ha mest! :) Fast kanske lika, kan ju ändå inte börja använda den ännu så.

Sen på någon timme blir det att åka till byn för mammas kille fyller år så vi ska dit.


Halva-käften-bedövad-tjej_92 försöker låtsas som att det inte syns aaalls. Bra jobbat haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0