Jag är ingen filosof

Förbered er på att den här veckan bara kommer vara gnäll över skolan i min blogg, så läs inte alltför noga under den här veckan om gnäll är jobbigt :) Jag måste bara skriva få av mitt gnäll.

Får snart hjärnblödning, och får jag inte det så får jag ett jävla anfall! Håller på att få spel på filosofiuppgiften, hittar ingen jävla fakta som jag fattar nått av!! Det är en "rapport", ska alltså ha faktadel för sig och sen en diskussion. Diskussionsdelen är ju lätt att få ihop, om inte annat bara googla efter andras åsikter och bilda sig sin egen men faktadelen då, vad gör man om man inte hittar fakta!?

Gaah, blir knäpp. Pappa skev upp på en lapp några frihetshjältar så jag ska läsa om dom och se om jag kan få nå användbart att skriva. Faktan ska ju liksom vara halva arbetet, och jag har åtta rader. Kul.


 
Funderar på att börja med psykologiuppgiften istället och lägga den här åt sidan tills imorgon, men jag får se. Psykologiuppgiften verkar också vara skitjobbig. Det jag har framför mig nu och ser fram emot att jobba ihjäl mig på i helg är: engelska bokrecension, engelska rapport, engelska tal + powerpoint/film till talet, filosofi"rapport", psykologiuppgift och projektarbetsreflektion. Sen har jag samhälls också men det ska jag inte börja på än, men ska vara seminarie om två veckor. Vad jag älskar att alla uppgifter alltid kommer samtidigt i skolan.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0