Lugn valborg



Nykter valborg. Nyktra helger framöver. Mår seriöst illa av lukten av alkohol haha.. Ska aldrig mer dricka mig full på rödvin (fast så har jag sagt varje gång). Nä, men jag är inte ut så ofta, är rätt torr av mig. De flesta av mina kompisar dricker var och varannan helg. Var meningen att jag skulle vara i Jokkmokk i helg men det blev inte, men jag ska vara hemma nykter. Påsklovet räckte så det till och med blev över. Imorgon blir det grillning i skogen med nå tjejor på dagen i alla fall, mys!

Planerar att vara nykter tre helger framöver, men sen fyller ju Christoffer 20 så då blir det kanske en slurk. Nu har jag varit ut alldeles för ofta för att vara jag. Blir skönt att vara nykter ett par helger nu! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Inte härligt o bli full på rödvin inte (; När du kommer ner nästa gång måste vi ses! :D Verkar vara en fin människa du (: Vi kanske kan dricka någon helg? (:



Sen vill Zeb leka lite med din söta! (:



Kram Lina

2011-04-30 @ 19:48:42
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0