Mammas present

Var i skolan typ en halvtimme idag kanske. Skönt att rapporten ska vara klar imorrn så har man den ur världen :) Enda dåliga är att vi kommer börja åtta på torsdagar och fredagar och ha massa dåliga hål då, tror jag. Hoppas vi inte behöver komma på lektionerna varje gång, vi har typ gått på fem lektioner i hela trean, så man har ju blivit lite lat.

Nu är det alla hundra engelskagrejer att göra och en tråkig filosofirapport, som jag ska skriva om vad frihet är. Inte skitkul. Hoppas vi inte får nått annat innan lovet.. Nu ska jag skriva lite rapport så jag inte behöver stressa som en galning med det imorgon.

Tänkte lägga upp en bild på mammas present eftersom jag inte gjorde de tidigare. Det står mitt och min lillebrors födelsedatum och så är det ett hjärta i mitten, fast det syns lite dåligt på bilden.


Kommentarer
Postat av: Linnea

vart är den ifrån?? :D Har ju själv ett liknande som jag fick av Josefine men hon vägrade säga vart hon köpt den :( dom är sjukt fina!:)

2011-04-07 @ 18:25:51
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0