Nu går jag och sover

Trött tjej har hunnit med skola från 11.10-14.40, sen tandläkaren 15.00 och dom grävde i munnen på mig och det gjorde sjukt ont!! Sen spolade dom koksaltlösning mellan visdomstanden och tandköttet och jag fick nå antibiotikasalva där och bakteridödande. Det kom lite smuts när dom sköljde och skojja inte vad skönt det var haha! Det har legat där och irriterat flera dagar ju.. På onsdag ska jag ju borra, men eftersom jag knappt kan öppna munnen så ska dom först kolla visdomstanden på onsdag och har jag ont ännu skulle dom skölja igen.

Trodde jag skulle få sova hela natten igår eftersom jag hade lokalbedövning men inte.. Vaknade vid halv fem tror jag så då fick jag ta mer alvedon. Ska ta alvedon nu och hoppas att jag får sova inatt i alla fall. Första gången på fem nätter i såna fall...

Bra trött nu som sagt, så jag ska ta min vän körkortsboken i handen efter att jag borstat tänderna, och sen ska jag läsa några sidor (och ha ångest) innan jag somnar. Imorgon blir jag väckt av ett telefonsamtal av min fina så det ska vi ju inte klaga på :) Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0