Skola, hundbäbisar och möte

Idag slutade jag skolan flera timmar tidigare än förväntat, rätt skönt de. Hemma och tog det lugnt och färgade lite ögonbryn, sen åt jag, sen iväg till Anna och klockan sju for vi på styrelsemöte och tjugo i tio var i henmma, då fick jag springa ut med vovven och nu sitter jag här. Är helt död, ska gå till pappa och kolla Big brother som redan har börjat och ringa herrn en sväng, han som faktiskt har blivit stor och duktig pojke idag haha, det ni! ;)

Sååå det var allt jag orkar att printa ner, bjussar på två bilder på några riktigt söta saker jag såg idag, synd att jag hade skinnjackan för inte ens en fick plats i fickan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0