Skriver av mig

Fan jag tycker så jävla synd om dig människa.. Även fast du har varit jävlig taskig mot mig och framförallt mot andra och visat hur jävla omogen du är för din ålder, så tycker jag synd om dig ändå. Ingen människa ska få behöva vara med om något sånt, och inte veta ett skit. Jag har inget emot dig, men oavsett om jag hade haft det eller inte, så hade jag ändå velat att du ska veta.

Ingen människa ska bli behandlad som en dörrmatta, så länge man inte gör sig förtjänt av det. Jag vet att folk kommer att berätta för dig, förr eller senare. De vill bara inte sätta sig i skiten och förstöra för sig själva också. Men du förtjänar att veta, till och med du.

Jag mår fan dåligt när jag tänker på det, och att du inte vet, och när jag ser vad du skriver och hur du verkar känna. Kan bara föreställa mig vad du skulle känna om du faktiskt visste.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns mkt du inte heller vet!

2011-04-28 @ 20:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0