Sötsuuug, mhmmm

Alltså jag ger uuuupp, nu bakar jag en fet kladdkaka innan jag DÖR av sockersug. Först var jag irriterad på allt, sen vart jag jätteglad och efter det vart jag irriterad igen och igen. Kul!

Och så en annan sak, när jag är stressad så hanterar jag det på mitt sätt. Jag lägger undan allt jag borde göra och gör istället ingenting och försöker koppla bort stressen och ångesten, som ändå ligger i bakgrunden och gror sig allt större bara för att jag inte orkar ta tag i allt jag borde göra.

Stress är faktiskt en instinktiv reaktion för att överleva. Det var bara det jag velade berätta. Nu ska jag göra det jag är bäst på, vara stressad och ha ångest och inte göra nått åt det alls. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0