Städning var och varannan dag

Städar väl igen då.. Christoffer städade i lördags, jag städade i måndags och nu ska jag städa igen. Blir tokig på att han slänger sina grejer överallt så det ser ut som tredje världskriget har brutit ut varannan dag fan! Och spelar ingen roll hur mycket jag gnäller, han slänger saker överallt ändå.

Näää nu ska jag städa och sen ska jag nog rensa i garderoben och vika kläder för där ser det inte heller så vackert ut. Vi måste verkligen köpa en byrå så man får plats med alla kläder.


Kommentarer
Postat av: pappa

Titta efter hur det brukar se ut i ditt eget rum.

2011-04-20 @ 22:25:21
Postat av: evelina

jaja pappa, visste att du skulle kommentera! folk slipper se det i alla fall, det är skillnaden.

2011-04-20 @ 22:54:23
Postat av: Kim

Jobbigt. Jag måste också städa snart, börjar få dåligt samvete för röran här.

2011-05-02 @ 09:39:06
URL: http://stadning-ostersund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0